Full fart mot Lördan

Tjohoo va glatt överraskad jag blev när jag fick reda på att min OVERALL kommer på lördag.
Motivationen att plugga vidare har stigit till max ~ full fart mot lördan ~
Först ska jag å Frankie till Kupolen å fan-girla oss till Måns Zelmerlöw
(kommer säkert va annat bekant folk med då också *blink blink* men jag antar att de inte kommer vara lika lyriska :P )
å sen vidare till Tenoren for overall-upphämtning å eventuellt syjunta - hoppas jag hittar lite fler märken också ^^



Dagen har förresten totalt dominerats av "Jag är en Vampyr" me Markus KrunegårdTotalfrälst kan man kanske kunna säga ^^;
Varför har jag inte lyssnat på den förrens nu egentligen??
Älskar texter som är helt random  ~ då får man tänka till lite (^-^)



"Vad vill du, Men kom då, Jag är ju här och väntar på dig"

"Ett tu tre på marken. Sitter och väntar modigt på sparken"

"Jag höll med husse och tog bussen in till stan där det lyser tryggt"

"Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad"

"Du såg exakt lika påkommen ut som du var. Men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar"

"Toaletten spegeln. Jag har stirrat färdigt på den - O vem blir inte ful i sextio Watts ljus?"



Imorrn ska jag lägga mobilen en bra bit bort så jag inte slår av alarmet  å somnar om igen som jag gjorde imorrse.
Försov mig 3 irriterande (men välbehövliga) timmar :P



Kommentarer
Postat av: nath

blir det syjunta på lördag ehe?

2009-03-16 @ 22:05:29
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0