Mys/plugg fredag

Tiden går alldeles för snabbt när man har roligt (0__o)
Tillbringade torsdagskvällen å en stor del av idag (fredag) tillsammans med min Johannes <33
"Tvingade/övertalade" han att se på Moonchild (Gackt film) vilket jag, tro det eller ej, tyckte var sämre än vad jag kom ihåg att den var...såg den ju förut enbart för att Gackt va med...men men :P Antar att jag blivit en aning mindre "gackt-fangirlig" ....Men Gackt är fortfarande Gackt (n__n)
Vi såg på en animé som heter "Paprika" också. Har hört talats om den förut också, men inte haft tillfälle att se den.
Den var förvånansvärt bra å jag har blivit totalförälskad i ledmotivet <33


tråkig video tyvärr, men låten är <33


Idag vaknade jag utvilad (för en gångs skull) 
Pluggade i någon timme hos Johannes å sen drog vi till Kupolen å lämnade tillbax hans skärm å lite annat smått å gott, Tillslut blev det lite strö-shopping i diverse butiker. Skulle vilja ha Skull-candy hörlurar, men dom e ju typiskt nog ap-dyra >__< 



Imorrn ska jag ÄNTLIGEN få min overall *längtar*
MEN ~ för att jag ska kunna ha en "latdag" imorrn, ska jag ha en pluggkväll nu !! 

Förresten ~ För ungefär ett år sedan skulle jag ha blivit helt förkrossad men nu känner jag mera glädje å lättnad över Daisukes "svek" eller vad man ska kalla det för... 


 

Kommentarer
Postat av: Gök

haha, fyfan linnea. Lyssnade på låten i ett par sekunder nu och var tvungen att stänga ner direkt. hjälp! Du har verkligen konstig musiksmak :D

2009-03-21 @ 18:10:10
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0