....efter och medans

15.30

*pust* man kan inte säga att jag är färdig precis,men jag har iaf dammsugit å torkat + flyttat runt saker å slängt.
Är ganska nöjd ändå, men jag har fortfarande MASSOR kvar att göra egentligen...men...kunde jag leva med hur rummet var innan, så kan jag definitivt ha det så här ett tag till.
Det som är i störst behov av en stor rensning är nog annars garderoben. Snart sprängs den (0__o)

Fast det skulle ha gått bra mycket fortare omjag inte hadeså förbaskat ont i foten.
Det var ok förut att gå när foten bara var sväld pga mitt lilla snedsteg i trappan) men sedan igår har jag även fått on på andra sidan foten....som sagt, sväldhet kunde jag leva med,men det här gör ju ONT ju >___<!!

Ska försöka ta det jättelugnt hela veckan,eftesom det ju är Tjällossning på fredan, å vill inte vara besvärad av foten då heller. Men detta innebär tyvärr att jag inte kan se på när Natta spelar ikväll.
Känns verkligen sugit, eftersom jag verkligen vill gå, men som foten är just nu så går det bara inte >____< 
Det enda positiva jag ser med det hela är att det åtminstonne inte ärbåda fötterna som krånglar...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0