Brädad av en ukulele!!

Jobbade 9 dryga och långsamma timmar idag >__< man borde egentligen ta upp arbetssituationen som uppkommer på en del pass, under t.ex ett personalmöte. 
Enligt arbetsmiljölagen (eller vad den nu heter) så har man rätt till 1 timmes rast efter att man jobbat 5 timmar. Men t.ex. idag så ville de att jag skulle gå på lunch klockan 12 (å vi har bara en halvtimmes lunch rast) så det innebär att jag måste vara tillbaka klockan halv 1.
Sen är det bara att jobba på fram till klockan halv 7 då jag slutar. det innebär alltså oavbrutet jobb i 6 timmar (0__o)
(ännu värre har det iofs varit närman jobbat natt,men som tur är har jag bara haft oturen att jobba natt 3 ggr hittills)

men men...
Kim var jättesnäll å skjussade mig till mångatan efter jobbet  fast han hade ångrat sig om att komma å kolla när dom tog backmärket. Men jag skulle ju dit iaf å kolla tillsammans med Frankie ^^.
DB var först me att klara av att dricka alltsammans - var en ganska rolig syn må jag säga, men nog inget jag skulle försöka mig på själv. Kanke om det hade varit en back cider :P
Var hos Johannes ett tag också, men blev brädad av en ukulele å åkte hem ^^;

Känner nu att jag inte borde ha klämmt i mig chokladpudding å chips på fastande mage (hade inte ätit sen klockan 12 då jag hade min lunch >__<) så nu känner jag mig som chokladpudding :P

Imorrn är det iaf en halvtimmes mindre jobb, (alltid nått :P) sen swisch iväg å sova över hos Johannes <333
Få se om jag måste trängas me en ukulele i sängen :P


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0