Är jag vuxen nu ?!

Kände mig fortfarande en aning Emo när jag åkte hemifrån (mohaha jag fick ha bilen idag yaaay) piggade upp lite att få köra själv ^^

Åkte ner till stan ågjorde ett besök på Handelsbanken - har ÄNTLIGEN bestämt mig för att skaffa internetbank, e-legitimation å allt sånt som jag redan borde ha, men av nån anledning inte skaffat :P
Men NU har även jag detta, så nu kan man väll ändå säga att jag typ är "vuxen" ^^;
Fast, inte känner jag mig mera vuxen inte, känner mig bara som...jag ^^

Idag var det Faluns tur att annordna Propellern, så eftersom jag hade bil, körde jag Frankie å Gök till Falun. Först gick vi runt på Mediahuset där det var Öppet Hus för gymnasie elever. Såg en massa välbekant folk lite överallt.
Sen drog vi vidare till Lugnet. Propellern i Falun var VERKLIGEN INGENTING jämfört med när den annordnades i Borlänge.
Man tog en MASSA klubbor iaf <3333 [fast gluppsk som jag är åt jag typ 6st på ungefär en halvtimme ^^]

Skjussade hem Gök å Frank å mig själv till Borlänge efter ett tag. (Hehe lessen om min körning skrämmer dig Gök. Nästa gång ska jag ha händerna på ratten å inte skratta lika mycket, men det är svårt när man ser Frankie i backspegeln hela tiden :P )

Denna dag började alltså en aning halvdant, men blev avsevärt mycket bättre ju mer tiden gick och som en perfekt avslutning fick jag tillslut träffa min Johannes igen<333

Imorrn blir det bio med tjejerna -Bedtime stories- KUL ^___^


Kommentarer
Postat av: Frank

skyll inte på mig nu, jag satt snällt där bak.. s¨de så! ;)

2009-03-08 @ 19:27:04
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0