Nya upptäckter

Jobbade igår...*pust*...sen kunde jag inte sova för jag fick jätteont i benen efteråt O_o 

~ hehe neeee jag är inte otränad *blink blink*  ;P ~

Gårdagens stora upptäckt på jobbet kom från denna konversation:

"
Maria (en av assistenterna = gråmössor):  - Linnea, Va heter din pappa?
Jag: - Lars-Erik ... hurså?
Maria: - Å han har en syster som heter Ann-Marie?
Jag: - Ja?!
Maria: Då är vi tremänningar!
"

haha lustigt!! Jag har alltså jobbat med en av mina tremänningar i 2 år utan att veta om det :P 



får skylla mig lite själv att jag tackade ja till att jobba även idag (tisdag) på min lediga dag...men det var bara 3 timmar...så det kändes helt lagom...kunde inte alla arbetsdagar vara av den här längden, men fortfarande samma lön :D

Lite senare blev det fika med Marit på Kupolen fram tills de stängde 
Verkligen trevligt !! ^^ Hoppas det blir fler gånger!! 

Imorrn då, hade tänkt sitta å uggla ute vid Ornässtugan om vädret är skapligt, sen blir det Kräftskiva hos Gök, tillsammans med Karro och Magnus :D   
~ but hopefully there will also be shrimps ~ mohaha :P







Kommentarer
Postat av: Marit

klart vi ska göra om det ^^

2009-06-17 @ 08:44:14
Postat av: Ea

yaaay ^^

2009-06-17 @ 11:34:29
URL: http://eachan.blogg.se/
Postat av: Frank

hahah,.. borlänge är allt för litet ibland! kul!

2009-06-18 @ 09:49:55
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0