Manta å Måleri

Idag var det alltså tänkt att jag skulle gymma lite å vara lite duktig,men när jag kom dit höll dom på att renovera hela gymmet, mötte en man där som sa att de skulle bygga ut motionshallen, vilket är välldigt bra iofs för det är ju där jag brukar hålla till när jag väl går till gymmet :P
men men, får hålla mig till tåls i en 3-4 veckor till :/

Körde istället vidare in till stan, tog en vända förbi systemet,sedan vidare till Kupolen - Spontan sms:ande K (hehe det vart att jag sms:ade iaf Karro :P). 
Undrade om han var sugen på promenad och att prata lite - vilket han var. 
Känns otroligt bra att ha fått detta samtal "överstökat" - det var lättare än vad jag trodde det skulle vara - det var roligare än vad jag trodde det skulle vara :D 
Följde även med till ICA Maxi å handlade - hehe så nu har lilla jag fått åka Manta XD 

~hehe kan inte säga annat än att det var en upplevelse i sig att vara med om hans aggresiva körstil...lite avundsjuk att jag inte kan/vågar köra på det sättet, men om förnuftet får råda så är det nog säkrast för alla att jag inte kan det heller :P ~

Resten av kvällen har annars gått åt till att måla...har ÄNTLIGEN fått tummen ur å påbörjat ett av mina projekt som jag haft liggandes ett bra tag nu - känns riktigt bra ^^ 

Till detta bjuder jag pålite musik som jag bl.a. har lyssnat på när jag målar...
en av de absolut första Jmusik (Visual Key) låtarna jag hörde btw



Kan inte sätta fingret på riktigt vad jag älskar med den här låten....den är ren nostalgi <3 
Älskar refrängen (som kommer vid 2 min för den som orkar lyssna igenom låten :P) 
Och nej, jag är inte knäpp, vet att den är en aning ... annorlunda (haha) bara man slipper se dom så är dom bra - som jag brukar säga :P

Få se va som händer imorrn då ^^ 
Hoppas på bio XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0