Soliga dagar

Försov mig, skulle egentligen varit duktig å suttit med delmomentena idag,men jag lyckades somna om -_-
Vaknade istället halv 12 av ett sms från Natta, Sola å snacka skit stod på schemat ^^ 
Jag kastade mig på första bästa buss in till stan med 2 flaskor solkräm i väskan!!

Här ska man blir brun minsann !!

Solade i vattenparken, sen kom Gök, Viktoria å Göks hemlige vän förbi ... hängde med dom ett tag,kollade påen massa ankor. 
Sen gick jag å Natta iväg för att inhandlla lite mat. Dagens lunch: Glass och en banan som efterrätt ;P
Vi lyckade klämmai oss en hel förpackning glass O__o  Friskis nästa säger jag bara,meb vi behövde Kalciumet, så det är väll ok  ändå :P

          

Igår var också en sån där härlig dag (precis somden varit idag). Fick sluta redan klockan 4 - mötte Natta vid stationen å sen bar det av till vattenparken för lite solning ^^ 
Fick verkligen prata igenom ett å annat å det känns verkligen underbart att få ha gjort det. Känns bättre !!

Sen kom Frankie och vi gick vidare mot lekparken på Jax. Hittade en gunga  ~ har aldrig sett en liknande gunga förut i hela mitt liv, men det är VERKLIGEN nått jag vill gunga i fler gånger ^^ 

filmat av Frankie

Min vecka slutade inte alls helt fel trotts allt. Tur jag har er ^^ 
Känns som att jag tjatar om det, men jag kan inte säga det tillräkligt mycket just nu känns det som - Ni fyller ut tomrummet som J lämnade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0