Fangirlar mig dagen innan ..

Älskar solen ^^ Har legat ute å solat..hoppas jag fått lite färg....men ett moln täckte solen under ett tag....förlorade tålamodet när en rödmyra/pissmyra bet mig ifoten >__< så jag gick in .. 
men 2 timmars sol på min bleka hy är nog allt vad den klarar av i början skulle jag tro. 

Har ägnat mig åt den ultimata avkopplingen idag med .... har tro det eller ej nästan börja tröttna på att kolla filmer å serier...borde måla färdigt min bild som jag typ nästan är färdig med ... å sen är jag ju i mitten av Eclips...så jag borde se till att få den utläst också... 
eftersom jag kommer få sitta å vänta i typ en timme på jobbet innan passet börjar så har jag kanske chans till läsning då :D

men idag då...då var det serier på schemat.
Har börjat kolla på en Japanskt kriminal-komedi (om det nu finns en sådan genre) som heter "Mr Brain"
Fangirla mig igenom hela Avsnitt 2 för ingen mindre än min älskade Gackt <33 spelade skurken i detta avsnitt ^-^
haha kan erkänna att jag enbart började titta på denna serie för att jag viste att Gackt skulle va med, men ju mer man kolla, destu mer vill jag se :D


(>^_^)>     <(^_^<)

 Har ni nånnsin sett en snyggare seriemördare som äter sina offer <33



Imorrn (torsdag) börjar P&L på allvar då de flesta spelningarna börjar då ... imorrn börjar jag även jobba...12-21 mardröms-monster passet (>______<);;  
Hoppas att allt i köket funkar så att det inte blir krångel i kassan (där jag mest troligen kommer att stå eftersomdet är den jag är bäst på) Om köket funkar så funkar oftast resten också....å då kanske det bara är bra att det nog kommer vara gruvligt mycket gäster...då går tiden som bekant snabbt :)

Ska börja se fram emot glass med Marit på Söndag och 3 veckors semester redan nu :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0