Midsommar: Traditioner å Maratonätning

ååå nu står min mage i 4 hörn !! Känns som att allt jag gjor i 2 dars tid bara bestått av att äta :P

Gårdagens midsomamr var riktigt nice ^^ Var hemma hos Karro tillsammans med Natta och Sara - kollade på resningen av midsommarstången --- dansade t.o.m lite (det blev bara 1  varm, men det är nog mer än vad jag gjort på flera flera år...någonsinn kanske :P)

Midsommarbord sedan hemma hos Karro !! Supergott <3 å så himla mätt !!!!!!!! :D
Fortsatte sedan våran lilla midsommar-tradition som vi började med förra året...skräckfilm!
Förra året såg vi The Grudge 2 (japanska versionen) ~ å i år såg vi "Return of the living dead 3"   -- haha och JA det var hon som spelar Merissas mamma som spelade Julie :P (hehe Google är min vänn ^^)

Allt som allt, en riktigt trevlig och traditionell midsommar :D



Idag (lördag) bar det av mot moong8 igen, hängde med Frank..åt Pita å nästan somnade till Simpsons O_o
Åter igen blev jag så där nästan onödigt mätt (mätt enda upp i halsen :P)
Fick Krykkan att ta ut projektorn i allrummet ~ Denna gång blev det "X-files" filmen som visades på Bio Moong8 :D


Imorrn är det åter igen arbete som står på schemat >_<   men jag har en "mayby" fest hos "Piercing Carro" att se fram emot :D 

//Ea

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0