The Walk

Har varit ganska mycket nedåtgående dagar den senaste tiden, fast jag gjort en massa saker som borde göra att jag mår "uppåt" ... 

"No it's not meant to be like this. 
Not what I planned at all. 
I don't want to feel like this.
So that makes it all your fault."   ( - The Walk)

Har i princip bara lyssnat på Imogen Heap <33 idag .



Det blev en vandring ut till Ornässtugan iaf....satt där i typ10 minuter,sen tröttnade jag...så jag vandrade hemmåt igen :P
...men jag gick dit iaf (!) det är alltid nått ^^

Blev en tidig kräftskiva hos Gök tillsammans med Karro och Magnus också, 
Hehe har ÄNTLIGEN lärt mig att skala kräftor :P 
Räkorna jag köpte blev aldrig ätuppna - tänkte ta hem dem till mamma...men det är nog inte så fräsht att äta räkor som varit tinade ett längre tag (så det blev 35 ,- åt skogen)....VERKLIGEN tur att jag fick ta dem i en plastpåse iaf..annars hade allt i min väska varit täkt av "kräftsaft"  :P 

Tog en promenad tillsammans med Karro genom stan - så idag har det blivit en hel del vandrande = kul, gillar att ta promenader :D Mer av den varan TACK !!

Imorrn är det 8 1/2 timmes jobb, så det är nog bäst att sova nu då .... vill få morrondagen överstökad snabbt !!

//Ea 









Kommentarer
Postat av: Gök

Det är ingen fara med kräftorna. DE hade lätt kunnat ätas upp när du kom hem...

2009-06-18 @ 02:26:46
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Gök

EDIT: räkorna..

2009-06-18 @ 02:27:19
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Frank

Dom e bra!! :D soft musik!

2009-06-18 @ 09:54:49
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0