Semester ftw !!

ÄNTLIGEN semester !! Har ledigt i 3 veckor, ska försöka bygga på brännan lite under denna tid...Hoppas verkligen det fina vädret kan hålla i sig...hört att det ska va fint å nästan ännu varmare under veckan som kommer, men sen sa pappa att det kanske blir regn till helgen >__< hoppas att det inte blir så !! 
Vill ha FIIIIIIIIIINT väder på semestern ju - va ska man annars göra än att va utomhus på sommaren lixom !!

Igår (lördag) fick jag sluta redan klockan klockan 2 ^^ hehe helt värdelöst att gå till jobbet denna dag alltså, jobbat typ 2 timmar (och då fick jag en kvarts rast oxå ... som sagt...kände mig en aning överflödig på jobbet, hehe kanske därför de fråga om jag ville gå hem när de inte viste vad de skulle göra av mig :D)

Satt i Humleparken tillsammans me Frank, Gök å en massa andra sköna DaSar från typ klockan 3 :D 
Hade verkligen hur trevligt å kul som hellst, trotts att man inte hade nå P&L-band :D Det är det som är det bästa med P&L trotts allt, festivalstämningen i stan :) 

En av låtarna som spelades när vi (Frank, Jag å Patrik) gick mot parken har fastnat lite i huvudet....så såklart måste jag dela med mig av den här också :D

 
(Dropkick Murphys - Johnny I hardly knew ya)
 


Idag (söndag) var det dock betydligt jobbigare att jobba.... hur mycket folk som hellst som ville äta på MAX. Blev att man jobbade hela 5 timmar (non stop utan rast alltså) men fick gå en kvart tidigare iaf, alltid nått :D

Drog mig mot Moong8, kollade på en filmsom hette "Empire of the Sun" - efter ett tag in i filmen kom jag på att jag faktiskt hade sett den redan...men för lääänge sen på TV...men ganska bra faktiskt :)

Imorrn då, sola om det blir sol, slappa om det blir sol !! Hör gärna av er om ni vill ha mitt sällskap vetja :D
Kommer med största sannolikhet befinna mig på Moong8 ~ daaah, det har ju nästan blivit som mitt andra hem :D ett hem som jag hellre hänger på för tillfället...finns ju inget att gö i Ornäs ju !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0