Mera regn ..

Ännu en regnig dag, precis som igår .. 
Var ner till Kupolen med bror å panik-handlade födelsedagspresent .. hehe vi kom ju på att det är mammas födelsedag IMORRN O_o hehe fast nu är det lugnt, vi hittade en superbra present som hon bara måste bli glad för ^-^ hihi

Idag har det annars inte hänt speciellt mycket. Sett på "Natt på museet" (som faktiskt var riktigt underhållande) å nu, har jag precis sett färdigt  "Final Fantasy 7 Advent Children" ... igen .. hehe minns inte hur många gånger jag sett denna otroliga film, men den ger mig seriös gåshud varje gång, speciellt på slutstriden då "One Winged Angel" spelas <333



haha den senaste tiden har det blivit en hel del film tittande, ungefär sissodär en 2 filmer om dagen ... minns iaf :P 
åigår var inget undantag det heller....det blev Terminator Salvation på bio ändå ;P (och ja den var helt klart sevärd)
å när jag kom hem kollade jag in filmen "The Last Kiss" med Zach Braff, hans filmer är VERKLIGEN speciella, älskar dom. den här filmen var helt klart i klassmed "Garden State" vilket ocksåär en av mina absoluta favoritfilmer !!!

Zach Braff är ett geni ~ så är det bara !

Happ, jobb imorrn då...känns som vanligt både bra och jobbigt.... men det blir nog ok bara man får komma igång - så brukar det vara

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0