Livs-uppdateringar

Yaaay idag kollade jag saldot - har fått mina skattepengar ^^ Så nu e jag rik Tjohoo ^^ 

Väcktes av sms från Karro (ännu mera yaaay :D) Fika klockan 4 på Kupolen stod på dagens schema.
Det känns som evigheter sedan man träffade Karro nu, så det var riktigt kul att få en uppdatering på vad som händer i hennes liv å att själv få uppdatera henne på vad som händer i mitt (vilket minns sagt är i en liten röra just nu :P hehe)

Shoppade lite också, Karro hade först testat ett par Jeans som hon inte var helt säker på tror jag (svarta med en massa "hål") 
Eftersom dom var i min storlek testade jag dom också å föll pladask ^^
Har även försökt ladda hem Sims 3 under ett längre tag utan någon framgång alls ~ så nu har jag tagit tag i saken och KÖPT spelet istället :P
Nu måste jag dock kolla på vilken dator man faktiskt kan spela det på ... den bärbara datorn funkade så där, grafiken var VERKLIGEN inte den bästa å det gick en aning segt... hoppas att det funkar att spela den på den stora "äldre" datorn ... det borde det göra, men man vet ju aldrig. 


Imorrn kanske det blir bio med Kim - vi kom fram till att de var ett bra tag sedan båda var på bio ~ så varför då inte gå tillsammans xD 
Måste bara hitta nån bra film som man vill gå på också - För min del lutar det åt  "Änglar & Demoner" eller "Terminator Salvation"

Det var dagens händelse det ~ imorrn är jag sugen på att gymma lite, springa lite på löpbandet å ro några vändor i roddmaskinen å sen som sagt, kanskebio till kvällen ^-^

Bjuder på detta härliga klipp också, känns slutet bekant måntro (^________^)  hahahah *skrattar så jag gråter*
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

någolunda bekant måste jag faktiskt säga ;)



"Du vill ligga me mig,.. men det gåååår inte!"

(Franks signatur)

2009-06-11 @ 00:12:27
Postat av: nath

haha vilken hurtbulle!

2009-06-12 @ 00:25:22
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0