Jag tittar på resan för att se dig

Idag hade jag bilen = sköööönt ^^ Slipper man tänka på bussen....även jäkligt praktiskt, för när jag kom fram till skolan så kom jag på att jag glömt min mobil hemma O_o   Är ju totalt handikappad utan den ju !!
Så det blev en snabb hemfärd för att sen komma tillbaka till skolan igen.
Frank satt redan där, hade med mig en dubbelmacka med Nutella till henne ~ hehe jag är väll för snäll ^^

NU har jag iaf blivit färdig med både Delmoment 4 & 5 till min distanskurs, vet inte om jag kan göra så mycket mera....vet inte om jag ens ORKAR bry mig så mycket mera, tror jag kanske har chans till VG på båda delmomenten iaf om jag har tur å läraren är snäll :D

Dagens stora händelse som mer eller mindre präglat hela dagen är spelat Crazy Taxi på Fejjan....otroligt beroendeframmkallande (O_O) i skrivande stund är det JAG som leder (^^) men vi får se hur länge man kan håla sig i toppen.
Har bara en kännsla av att jag kommer drömma om hoppande bilar i natt -- det är ett som är säkert :P
För att se alla roliga kommentarer jag å Frank skrev till varandra, kolla in Frankies blogg :D

Laddat för helgens festligheter har jag också, fick en tablettask på systemet för att jag var så duktig å visade legg :D
Har kommit på att jag är en sopa på att parkera bilen btw...å på något sätt lyckades jag köra med handbromsen i (haha) 

Imorrn tar min lilla pluttbror Per studenten också...så jag antar att jag måste städa rummet lite nu eftersom vi får gäster :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0