I solen är det underbart

Vilken underbart fantastisk dag!!!!!!!!!!!!!
Önskar verkligen att alla dagar kunde vara som denna !!

Var först tänkt att bara sola med Frank i typ Vattenparken...men Haddäng, TG å Sjöström hade dragit iväg till Masenbadet .. så Frankie, jag å Krykkan drog iväg efter dom dit :D

Låg där å stekte till klockan halv 5 ... var lite badkruka för jag inte ville bada, men hade ju inga bikinibyxor me mig, hade ju inte tänkt bada ju, bara sola i shorts - men blir det lika fint väder imorrn så ska jag också bada. 
Tror inte jag tagit mig ett dopp på 2-3 år (o_o) nästan så man skäms faktiskt !!

Efter att vi kom tillbaka till Moong8 drog jag vidare till Kupolen, träffade Marit, postade en födeledagsprsent till Edo, sen köpte vi glass å satte oss å pratade om allt å alla enda tills klockan ~ 9 :D  UNDERBART !! 

Planerna för imorrn då: 
Först att följa med Frank till MAX å hennes arbetsintervju (samtidigt passa på att köpa en lyxshake xD)
Sedan om vädret är lika fint som idag blir det ännu en dag att steka på Masenbadet ^^ 

Ses i solen ^___^!!



Kommentarer
Postat av: Frank

Jasså så du hade badbyxer me dig... fyyyy dig!! haha!!

2009-07-02 @ 23:21:25
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0