Födelsedag ftw

nå, så var man 21 sommrar fyllda då ~ 
För alla som är nyfikna så kan jag rapportera att det inte känns nå annorlunda mot att vara 20 :P ...eller att vara 18-19 heller för den delen, å skönt är väll det!! 
Va fruktansvärt det hade varit om man vaknat upp å verkligen känns sig äldre O_o

Gårdagen var iaf förvånande nice.
Jobbade, men fick sluta 1 1/2 timme tidigare :D  - Åkte hem å hyfsade till mig, tog bl.a bort hamburgediften med en dusch ^^; sen bar det av till Moong8 å Piercing Carro...var mycket trevligt att sitta där å småprata in på småtimmarna - (jag å Frank gick därifrån när klockan var typ 3) ~ 
var väll kanske en diskution som urartade, vilket jag personligen tycker var onödigt...men blandade mig inte i..å så får det fortsätta vara !!

Idag var det alltså min födelsedag!! 
Sov på en luftmadras hos Frankie, vaknade upp till en solig dag ^^ Härligt !!!!
Idag sparkade P&L festivalen igång oxå, så vi tillsammans med Gök stegade ner mot stan, de hämtade ut sina funkis tröjor å annat nyttigt de behöver, köpte en bauta-glass <33 å sen gick vi runt å kollade lite på folk.
Det som verkligen är underbart med P&L veckan är att Borlänge verkligen får liv under denna vecka :D

Gjorde tårta sen när jag kom hem...den blev go...men inte sådär SUPERGO som allt var när man var liten...

Är det så här det är att bli äldre?! Inget känns lika roligt som det gjorde när man var liten :/  

Lite halvtrist ... men hoppas verkligen att vi kan dra ihop nått till nästa vecka !! 
Vill ut å dansa å glömma alla mina bekymmer å tankar för en kväll !!

Nu ska jag kolla in PS. I love you (som Carro tipsade om igår) å sen Blades of Glory som jag lånade av Peru ^^ 

//Ea

 

Kommentarer
Postat av: nath

det är klart vi ska parta!!!!!!! jag är på!

2009-06-24 @ 13:19:34
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0