Att göra under regniga dagar

Idag är precis som igår regnit .. men då finns det väll inte så mycket kvar än fint väder snart ^^

Igår sov jag utan alarm, vilket kan ha förödande konsekvenser ibland :P 
Vaknade klockan 3 O_o och innan jag hade kollat påklockan så tyckte jag att jag gott kunde ha sovit en timme till, kände mig lite seg :P 
Men det blev bara till att gå upp när man insåg att klockan inte var 12-1 (O_o)

Bestämde med Kim att gå å se Änglar och Demoner (så dagen var ju inte helt bortkastad ^^)
Fick skjuss både dit å hem - efter filmen (som förövrigt var mycket bra,definitivt sevärd...fast inte riiiiktigt lika bra somboken:P) så åkte vi även förbi Moong8 en snabbis för att kolla in omdet var nåfestligheter där...men vi bestämmde oss för att skippa det när det enda vi såg var lite folk på balkongen.

Efter hemkomsten blev det lite mer måleri (har börjat färglägga lite smått) å kollade även "Benjamin Buttons" - Den filmen förvånade mig!! för den var verkligen bra!! :D



Idag (lördag) som sagt - åter en regning dag .. väcktes av ett sms från K ;P  lite pizza å prat/"planering" verkar det som att det blir...bara jag släpar mig iväg ut i regnet ~ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0