And watching you walk away

Igår å idag har jag suttit me datorn i skolan å pillat me Delmoment 4 & 5 till distanskursen tillsammans med Frankie ^-^ 
(Gök å Karro har även tittat förbi/suttit med :D)
Har livnärt mig på nudlar de senaste två dagarna...vet inte om det är nå mer till mat än vad glassen i måndags var...aptriten är ej på topp, men jag äter iaf nått!
Morrondagen kommer nog vara lika dan.

Var å röstade igår också (gick snabbt å lätt för de som undrar :P) fick även "sällskap" mellan kupolen och stan av Johannes :/  ... 

Idag har väll inget annat speciellt hänt .. JO! var en sväng till Kupolen och Willys me Natta, liten pause i mitt sk. pluggande :P 
Ikväll blir det mera slappa hemma ... tråkigt ... blir rastlös alltför lätt den senaste tiden....
Ser VERKLIGEN fram emot helgens DaSE-grillning å Utspark på Falukåren :D 







Kommentarer
Postat av: Frank

Du skulle ha suttit kvar o pluggat me mig.. haha!! ;) skoja... där kan man härja runt som bara den när de e tomt.. tänk o springa från ena änden av skola till den andra.. barfota.. hahah!!

2009-06-04 @ 00:27:30
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0