4 dagar

var ett tag sen jag skrev nu.....mycket har hänt sen sist, Per har tagit studenten å Invasion av Falukåren 2.0 var i lördags.
De somvar där vet vad som hände....Man kan inte annat säga än att det var trevligt ;P

I söndags frågade Johannes om vi kunde prata igenom saker å ting, vilket vi gjorde. 
Vi både gick omkring å satte oss till slut i vattenparken å pratade i säkert 1 1/2 - 2 timmar om allt mellan himmel å jord. Känns verkligen bra att ha fått ur sig allt man ville ha sagt, men jag är verkligen lessen över att man inte fick ur sig det medans tider var. Men undrar egentligen om det verkligen hade gjort nån skillnad i längden...

Igår (måndags) fick jag sms av Frank som ville sola...man ska ta vara på soliga dagar ^^ så jag hoppade på bussen in till stan. 
Vi solade i vattenparken till åtminnstonne 3 tiden, sen blev det Pizza med okänd smak (Beanese :P) å Naturgodis (fågelmat :P)  som lunch/middag.
Övertalade Krykkan att ta fram Rockband så vi fick spela lite ^-^ mutade honom med att vi (Frank) skulle göra en fin gubbe av honom till Mångatan huset hon ska göra i Sims3  ~  hehe för att göra det realistiskt ska jag bo i ett skjul på gården å sen ska jag bli överbjuden till mångatan huset konstant :P


Idag då~ idag blir det fika med Natta å Mälin :D sedan DaSE möte klockan 18. Resten av dagen blir spontan antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0