Vill ha en DoCoMo !!


Ååååh va jag skulle vilja ha en DoCoMo mobil...OCKSÅ(!) såklart :P hehe står ju fast vid att jag älskar den mobil som jag har just nu...men skulle så gärna vilka ha en Japansk mobiltelefon också ^^  

Var å fikade på "Peace & Love" - Cafét med Karro och Gök idag. 
Mycket trevligt, mycket prat...jag gillar sånt :D!!
Mötte upp med Marit kring klockan 6. Vi hade bestät att vi skulle gå på  Bio,men inte vilken film vi skulle se :P 
Det slutade med att vi kollade på BRÜNO ... vilket helt klart måste ha varit den mest konstiga/perversa film jag någonsin har sett....t.o.m konstigare än Borat....hahaha inte många filmer där det visas en "Helikopter in full accion" UTAN SUDDIGHET!!!! (O____o)´

Imorrn blir det Cruising i Säter me Krykkan ... hehe får vi se hur det är då...om det är tråkigt så skulle jag om jag fick välja bara dra ut å dansa...känns som att det ar ett bra tag sen man gjorde det nu...även om det så är på Mongo :P 
Tycker vi kan dra ihop nått å typ gå till S2 snart :D  ~ eller?! ~  Nån som håller med? (^___^)

Ps. Eftersom jag äntligen köpt en duglig kamera, kommer jag troligtvis börja lägga upp lite mera kort på min BDB (Eaizm) .... typ lite vardagsbilder - randombilder etc ... men när N0llningen börjar så läggs kortena upp även på Facebook :D (Orka fläka ut sina "icke fest bilder" där...hehe då räcker BDB bra :P)


Kommentarer
Postat av: Frank

..... el lägga upp bilder här på bloggen! funkar det me om det är bara några bilder ;)

2009-07-17 @ 11:45:47
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0