Fasiken >_<

Blä va helgen som var, var lång å jobbig att jobba O__o ingenting funkade i köket å tiden gick hypersegt >__<
Blev hämtad av Krykk efter jobbet på söndagen iaf - vi hade film-maraton; "Dubplings" (antagligen den sämsta film båda sett på ett bra tag haha) å sen "The Midnight Meat Train"; ganska mycket bättre måste jag erkänna, men blod å splatter-filmer är inte riiiiktigt min grej :P 

Av nån anledning vaknade vi båda typ klockan 8 å trotts att vi somnade typ klockan 4 så var båda pigga .. vad bättre göra då än att ta vara på dagen. Tog en promenad till vattenparken å matade ankor...MASSOR med ankor var det (O__o) (^__^)
30 timmar mysvar det iaf allt som allt :D

Idag (tisdag) var det åter tillbakatill jobbet igen då efter en dags ledighet. Var faktiskt hyfsat nice att jobba...hade väldigt lugnt, knappt några gäster...vart iaf ingen riktig lunchrush,vilket iaf jag tycker ärskönt ^^

Efter jag slutat träffade jag på Karro och Gök på MAX-parkeringen :D 
Fasiken!!!!! Ni  påminner mig om att jag träffar er på tok för lite (>____<) FAST!! Det är faktiskt oxå till viss del beroende på att jag jobbat ganska mycket de 2 senaste veckorna...
Har ni inget emot det så hör gärna av .er om ni vill hitta på nått!!!  Typ fika, promenad...vad som hellst :D
(är medveten om att jag skulle kunna säga detta till er personligen,men på detta vis får alla veta det på en gång :P ...hehe ja, jag är lat!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0