Min Jag Dag

Igår  hade jag en ledig dag från MAX ~Wohoo~... å för en gångs skull känns det som jag verkligen tog tillvara dagen.
Brummade ner till Willys å köpte en CD/DVD - väska så nu kan jag förvara mina utbrända filmerna bättre än att stapla dom på hög :D
Tog en snabbisrunda i Kupolen oxå (inte lika roligt att gå själv) En schoppaholic somjag kan inte motstå "Örhängen 20,-/st
sådet blev 5 par nya örhängen (yaaay^^)

Sen for jag vidare till SSAB Gymmet. Lokalerna hadeblivit större i motionssalen ... så där passade jag på att ro ca 1,2km och springa i cirkus 15 minuter  ~ vilket förvånade mig för vanligtvis brukar jag klara höst 5-8 minuter, men denna gång kände jag att jag lätt skulle kunna ha sprungit 10-15 min till O_o   
Haha va har hänt me mig, jag har fått bättre kondis?! :P  ~ Bådar gott till min å Krykkans kommande springrundor :D

Idag (torsdag) är det jobba 16.00 - 22.00 igen ~ synd att Frank inte jobbar me mig denna gång dock ....

Tjoff!!




Kommentarer
Postat av: Frank

mohahaha!! du anar inte vad som väntar dig en timma efter du har börjat.!!! :D



Present i kassa skåpet... Det va en docka som låg i en av pappers soperna på kontoret.. så la vi in den där.. för att skräma den som öppnar dagen efter :P



hahah!!

2009-07-23 @ 15:33:43
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0