humdidum

Inser nu att jag inte är den bästa på att uppdatera mig här...men,men ... va att göra åt saken. 
I helgen myntades iaf ett nytt uttryck: "Bilen är starkare än trädet"  :P

Idag då: Har köpt en kamera för mina födelsedags-pengar ... det blev en Nikon Coolpix S230 ~ Hoppas den är bättre än den senaste kameran jag hade. 
Annars har det varit en lugn å skön dag med "Mr. K" :P å hann med lite prat med "Miss. F" oxå innan man begav sig hem.

Tror jag ska fortsätta spela lite RollerCoaster Tycoon idag/inatt ~kom påför nån dag sen hur barsnligt roligt/mysigt det spelet är ^^

Imorrn blir det kanske Rockband på Moong8 igen ... eller rättare sagt ... om jag använder lillfingret så BLIR DET Rockband xD hehe


Kommentarer
Postat av: Frank

Haha!! .... det magiska lillfingret... !!

2009-07-14 @ 11:35:08
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0