Filmer i det oändliga

Fasiken va jag tycker illa om regnet...har iofs varit mysigt me all film som man kollat på under denna vecka...men det börjar bli en aningens drygt att det är i princip allt man gör >__<
Hoppas VERKLIGEN nästa vecka kan bli varmare å soligare ^^ 

Igår var iaf Krykkan, Frankie, Frankies "Västerås sällskap" Marcus (som verkade vara mycket trevlig, bra där :P) .. och jag iväg till Metropol.
Kan nu ärligt säga att jag verkligen (å då snackar vi verkligen) suger på biljard (!) Förlorade 4 ggr i rad..varav sista matchen sköt jag ner 8:an >__< 
hehe men det verkade som att det inte gick nå mycket bättre för Frank heller :P 

...efteråt blev det iaf "Transformers - Rise of the Fallen"  .. tyckte den var helt ok, några väldigt roliga scener här å där, sköna tvillingrobotor :P
Men allt som allt tyckte jag den kändes lite för utdragen. Första Transformers-filmen var mycket bättre!!


imorrn kväll blir det återträff me Sandra tillsammans med Karro å antar Jennifer också :D
Det var ett tag sen nu - Kuligt kuligt !! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0