Beste Frank og Jeg

Så har man kommit igång å jobbat igen då. 11.30-20.00 igår (måndag) .... 16.00-22-00 idag (tisdag)
Idag fick jag jobba tillsammans med Beste Frank för första gången oxå = Kuligt ^^

annars går saker å ting en aning segt .... när jag är hemma är det mest bränna ut DVD:er .. se på film .. och spamma på fejjan som gäller ~ önskar vädret kunde bli lika varmt å skönt som det var under P&L !!

Idag blev jag lite smått överaskad av J ... har inga förväntningar över lördagen över huvudtaget...men det kommer kännas konstigt att det antagligen är den absolut sista gången jag kommer se människan i hela mitt liv O__o

Imorrn (onsdag) är jag ledig iaf...få se om det blir nått B.E.S.T. Maas möte ~ tycker inte vi har världens bästa uppslutning precis ... haha jag undrar jag hur det kommer bli att va Maas under denna N0llning ^^; 
Borde kanske förbereda mig på total katastrof :P




Kommentarer
Postat av: Frank

Nollningen kommer inte bli nån katastrof heller,vi hann ju inte planera något inför föra året, och det blev ganska bra.. :) nollan hade ju kul! ni kommer lyckas

2009-07-22 @ 11:46:41
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0