Både bra & dåliga dagar!!

Igår (Torsdag)hade jag en riktigt dålig dag på jobbet!! Det kändes som att gästerna denna dag var extra dryga å lixom hade taggat ihop sig för att bara jävlas med mig!! Måste ha varit vädret!! Allt detta gråa trök tar hårt påmig känner jag !! 

Å till råga påallt - När det var typ en kvart kvar på pisspasset så skullejag göra rent "tomat-skivar-maskinen" (vad man nu ska kalla saken man skivar tomater med) ... iaf, så råkade jag komma åt de vassa bladen pådenna djävulska maskin...Å lyckades boktavligt talat skära av en bit av ovansidan på nageln O__o så att röda köttet syns (AJJJJJ!!!!!!! >___< ) men men,..det läker väll i sinom tid.

Efter jobbet kom Krykk å mötte mig, bjöd honom på MAX oxå genom att utnyttja min personalrabbat :D

Idag (fredag) har i principbara tillbringats med Krykk (hehe igen :P)
Åkte till Säter ååt pannkakor hemmahos hans mamma, sedan blev det klappa gnu å get ... Gick en sväng ner i Säterdalen med Geten oxå ^^ Riktigt mysigt !!
Å nu har det börjat smidas småplaner inför hösten ~ Får återkomma senare, men hoppas de t kan bli av ^^

Imorrn är det jobb 12.00 - 20.00, 7 av dessa timmar jobbas sammtidigt med Frankie ^^ yaaay för oss!!

Tjo!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0