Watashi wa dei

Konbanwa minna-san !! ^^

Watashi wa yuniba-shiti honjitsu kenkyuu, nimo watashi wa moto hiyayaka >__<`
Waga wa ototo no tanjoubi ~ o-tanjoubi omedetou gozaimasu Per-kun (n___n)!!


Haha ok ORKA !!, jag är ganska utråkad, å det gick inte sådär super att översätta hela mitt inlägg till japanska :P
skrev iaf att jag varit i skolan å att Per (min plutt-bror) fyller år idag (19) Grattis Per!! (n___n)!!

Hela familjen var till Fortuna å åt go mat ^^ Åååh va mätt jag blev!! Orkade inte ens äta upp allt och ens ta efterrätt (0__o)
~OMAGAD!! Whats happening to me !!!!!!!!~

Skulle egentligen vilja ut idag - men, är fortfarande sjuk (fast mycket bättre en vad jag kände mig mitt på dagen - då jag mer eller mindre kände mig å såg ut som et skatbo) Å man borde väll egentligen plugga inför provet nästa lördag - få se om det blir av lite senare inatt :P Imorrn blir det då definitivt (!!)
MEN NÄSTA VECKA MÅSTE VI HITTA PÅ NÅ ROLIGT !!!!!!!  Är ju totalt rastlös nu ju :P
Nu ska jag smälta maten ^^:

Bai bai
                                                                                                        












Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi får hitta på nå skoj hos mig nästa helg! Efter-tenta-fest :P förfest här, sen går vi ut å dansar :D

2009-01-10 @ 05:41:38
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0