Helgen som var

I lördags var det Falukåren me tjejerna som gällde. Riktigt nice må ja säga (vart kanske en aning nere på slutet...fast måde/mår fortfarande inte 100 precis)

      
(Snodde lite bilder från i lördags av Gök)

Typiskt nog var jag ju tvungen att jobba tidigt på söndan också, försökte fixa skjuss hem tidigare från festen med Kim, men förstod varför han inte kunde...eller det lät som att han skulle ha kommit om jag inte hade nått annat alternativ (^^) men,eftersom jag hade det så ......

Aja, 5-6 timmar senare står jag iaf å torkar lister på utsidan av MAX byggnaden (NICE__NOT!!)
Mådde verkligen apa hela dagen, ont i hela kroppen å halsen....tror jag håller på bli sjuk >____< (VILL INTE)
Natta å Boson trottsade trökvädret å tog sig en sväng till MAX å hälsade på. Som tack fick de min
"super_ extra_special_studentrabatt" (n___n)

Idag tror jag det blir hemmadag, känner mig jättekonstig. Som att jag balanserar mellan frisk å sjuk (0_o)´
Ska vila så jag inte blir riktigt sjuk (IGEN) Känner verkligen inte för att bli förskyld eftersom jag var det för mindre än 2 veckor sen (>___<)´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0