Bra dag!!

Har haft en riktigt bra dag idag (hitills iaf :P ) Sov länge, bestämde mig för att dra till Kupolen,
Innan jag for kollade jag posten -Mitt paket från Edo-san hade äntligen kommit-
Fick även ett sms från Adlibris - Mina "Twilight böcker" hade också kommit (n___n)!! -  Så det blev ett väldigt åkande fram å tillbaka för att hämta upp allt XD

Hittade ett part svarta skor till jobbet också (bäst för dom att de inte ger mig rygg-ont imorrn)
Sen kom Gök å Frankie å tog en fika med mig på Wayne´s
Vi öppnade Edo-sans present. Fick ett Engelsk-Slovakiskt lexikon å godis (haha ^^)

En del luckor fylldes i också~ Nästan så man skämms lite för det där med kudden - men ... får väll kommentera det på nästa kårkväll eller nått antar jag :P 


Nu ska här göras upp en pluggtaktik inför det kommande provet i "International Economics" >___< Blääää
Å imorrn är det återigen dax för jobb....................

//Ea

Kommentarer
Postat av: Frank

Oho, trevligt! tänkte ev ta mig till skolan jag me imorgon/måndag.. få se! då tittar jag efter er :P

2009-01-04 @ 19:01:43
URL: http://helfr.du.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0