CP-Damp-Dagen

Happ, så sitter man här...
Dagen har varit ganska...långtråkig, vet inte riktigt hur jag ska säga.
Gök väckte mig KLOCKAN 8 PÅ MORRONEN å trodde jag var vaken (för att jag bor ute i skogen 0_o höhö tänk igen !!)
 
Hade egentligen planerat att bara vara lat hemma, å sen åka in till föreläsningen (SOM INTE BÖRJADE FÖRRENS KLOCKAN 1) --> åka hem, fixa till mig å sen dra till Alexandra på förfest inför Rosenström på S2

men

Vet inte riktigt vad som hände. Nått knäppte till å jag fick CP-ryck . Hade suttit i onödan en hel halvtimme å väntat efter lektionen på att gå till Systemet.
Tiden skulle nu inte räcka till att både handla, åka hem, duscha å sen dra iväg igen (däri också inräknat en liten andnings- paus för mig själv också)
Kändes lite trök att ha åkt in mer eller mindre i onödan för att bara sitta å göra ingenting (förutom föreläsningen då förståss
Kännde bara NEJ, jag vill inte ut idag (>__<)

Så istället blir det att sitta hemma...(Som om det egentligen skulle vara roligare) men ska försöka få labben till min distanskurs gjord.
Imorrn blir det 9 sugiga timmar på MAX !!
 men sen bär det av till Falukåren iaf. Ser fram emot det, hela gänget sammlat igen (n___n) yaaay  
- Fast jag är egentligen inte superförtjust i Falukåren som alla andra verkar vara, missförstå mig rätt nu, inge fel på Faluns kår, men tycker inte det är nå fel alls på Borlänges kår heller !! PUNKT-


Kommentarer
Postat av: segoflic

jag trodde inte att du skulle vara vaken för att du bodde i skogen. utan jag trodde att du skulle vara vaken för att du skulle börja tidigt..



sen förstår jag inte hur en halvtimme av ditt liv kan göra så mycket skillnad... :o



Det är inget fel på borlänges kår. men det blir ganska tråkigt att det är samma sak varje gång.. samma människor osv.. och vi till falukåren för att få ombyte mer eller mindre.. folk man känner, OCH folk man inte känner.. kul med nytt folk ju..



=(

2009-01-24 @ 07:29:11
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg och säg vad du tucker om mina bilder :)

2009-01-24 @ 07:34:16
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0