"Effektiv pluggdag" + Nörd

Haha måndagen skulle egentligen blivit "den stora pluggdagen" tillsammans med Karro, som jag för övrigt inte sett sedan nångång innan jul (0___o)!! Verkligen lång tid !!!!!
Men...återigen har vi bevisat att det är näst intill omöjligt att jag å Karro försöker plugga ihop :P
Fast jäkligt kul tyckte jag ändå vi hade ^^

Skulle först gå en sväng till Willys för att köpa lunch LITE SNABBT(!) - fast,när vi inte hittade nått vi ville ha, kommer tanken om Thaimat upp 
Mätta å belåtna rullar vi sedan ut från restaurangen.
Att vara så nära kupolen kräver ju förståss att vi tar en "snabb vända" genom alla affärerna ;P
(Gjorde för övrigt mina första rea-fynd idag. ((1 halsband, 2 linnen för 38kr st och en kofta för 100kr)) Har inte haft ork eller tid att rea-schoppa på mellandags-rean tidigare pga allt jobb på MAX.)
Klockan 3 är vi sedan åter tillbaka vid "huvena" i skolan - fick lite plugg gjort tillslut iaf ^^;
Efter ett tag kom Gök förbi också ^^ Kul, men det vart väldigt mycket snack om allt annat än plugg - så jag tror jag ska göra ett försök till med en effektiv plugg-dag imorrn istället XD

Väl hemma möts man av Per som säger att han vill lana WoW med mig...hehe så vad gör man inte för att hålla sin brorsa glad :P
Något fyrkantig stapplar jag ut från hans rum ca 4 timmar senare - fast mycket efektiv speltid måste jag säga att det var. Fick lov att göra ett nytt konto för mina förra 10 dagars trial tid hade gått ut :(
Men, på bara 4 timmar hann jag levla till samma lvl och göra nästan lika många quests som jag gjorde under förra trial-omgången jag spelade.
Faaan va nördig jag kan va ibland alltså haha ^^;   ~ Fast kul är det  !! XD

Kommentarer
Postat av: Frank

HaHaa.. nörd! ;P



Vilken tur att jag inte dök upp igår då, då skulle ju jag inte heller fått något gjort.. :P

Gick som på rullande band för mig att att plugga, men jag vaknade väldigt sent och kom inte ur sängen fören halv 1! Så de blev väl inte så många timmar plugg..

Hoppas de går bättre idag!

2009-01-06 @ 14:55:52
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: Karro

yes, höjden av effektivitet! :D haha

2009-01-06 @ 16:41:40
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0