Efter_tentan_snack

Efter att tentan ÄNTLIGEN var gjord stack jag å Karro till Falun. Träffade Lisa E på  Deichman där jag också hittade en ny plånbok. (Få se om den är nått å ha, annars blir det min trogna Kogepan plånbok igen)

Det blir ju inte alltid som man tänkt sig >__________<
Va trök........................
Missade systemet me 5 minuter :(((((((((((

Killarna var inte sugna på biljard, så istället blir det jag å Gök som kör "tjejer kan" - å sen styr vi dit näsan pekar ... Tror näsan pekar mot Engelska...men vi får se hur det hela slutar.
Ser fram emot imorrn iaf  ~ Wiiie tentafest ^^

Kommentarer
Postat av: nath

ja!!!

så glad att jag har dig!!!!!!!!!!

2009-01-17 @ 23:43:36
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0