Tyck-synd-om-mig

Mådde verkligen apa idag!!!!!!! Å inte blev det bättre av att gå på den där trökiga lektionen med en läraren som verkligen suger !!!!

Köpte nya örhängen iaf, tyckte expediten var ovanligt trevlig. Fler borde vara sådär
(hmm undrar hur jag är mot andra när jag är på MAX?? Ni som varit i min kassa, va säger ni ??)

Efter att jag slutar skriva nu, måste jag VERKLIGEN ta tag i tenta-pluggandet!!!!!!! Nu jievlar !!

Haha precis för ett litet tag sedan pratade jag förresten med Daisuke!! Å hör å häpna, det var han som började snacka med mig (0_o)!!
Å han säger att han vill träffa mig å att han planerar att komma till Sverige i sommar (oh shit !!) MEN antar att jag inte känner för honom som jag gjorde förut, men det skulle fortfarande vara roligt att träffas ^^ (ärligt, det skulle faktiskt va kul)
Åtillsommaren är det fortfarande låååååååååååååååååååååååång tid kvar,så mycket kan hända på den tiden...men men

Nä, tentaplugg var det ja !!!!!!!...........

                                                                                                            












Kommentarer
Postat av: Karro

då kanske vi ses imorrn då iaf:)

2009-01-08 @ 22:17:44
URL: http://karson.blogg.se/
Postat av: Karro

då kanske vi ses imorrn då:D

2009-01-08 @ 22:18:42
URL: http://karson.blogg.se/
Postat av: nath

vet han om att det är slut mellan er?

2009-01-09 @ 17:30:52
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0