Tack för igår !!

Det var verkligen precis vad jag behövde (n__n)

Var ut med Gök å spela lite biljard på Metropol. Vill egentligen inte säga att jag suger för jag ledde ju tills jag skulle sätta sista svarta......men......ja jag förlorade 2 ggr ^^;  (äsch då)

Efter ett snabbt besök på Centrumgrillen drog vi iväg till The RockHouse, var ju menat från början att sitta på Engelska för det är ju gratis inträde, men orka sitta bland massa fulla gamla människor ;P
Till vår stora förvåning var det gratis inträde till RockHouse OCKSÅ för att de inte hade Live-band idag som spela (yaaay för oss ^^)

Satt å snacka ett tag, förundrades över killen i hörnet som bara satt där rakt upp å ner med en öl i handen....såg honom le 2 ggr ocskå, eller så hade han fått nån senryckning i ansiktet å gjordeen grimasher, men jag kan svära på att han log mot nånting

.....anyway

Efter ett tag kom Kim å Koffe (de var ganska sega må ja säge :P) Robert hade velat gå till "Hela Huset Gungar" (0_o) haha Dansband !!?? men sedan gått hem när han inte fått sin vilja igenom ^^;

Hade jättetrevligt iaf ^^ satt å snacka "gamla" SSAB minnen å andra konstiga samtalsämnen....FINNS DET NÅTT VI INTE SNACKAT OM UNDER SSAB TIDEN ?! ^^
Nää iaf, det var jäkligt nice, men Koffe kanske blev lite fööör glad i hatten :P men så länge han inte tar en taxi med farbor blå så är väll allt som det ska antar jag.

Gök, gjorde en paint-bild av mitt erkännande som hon (om jag känner henne rätt) kommer använda som skrivbordsunderlägg efter alla mina turer fram å tillbaka.

Nä, ska ladda inför kvällens tentafest ~ Vi ses där ^^


Kommentarer
Postat av: Frank

Den paint-bilden vill jag se...:P

2009-01-22 @ 23:29:45
URL: http://helfr.du.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0