Skolstart

Happ, så har skolan kommit igång igen. Både kul å jobbigt. Kul att träffa allt folk igen som man inte sett under jul/nyår - men pluggandet suger lika mycket som tidigare.
Hade värdens mest ointressankta lektion och lyckades tappa pennan 2 ggr och nådde den inte. Fast det spela inte såstor roll, för läraren babblade på i sin egen lilla värld utan att vara det minsta förstå-bar.

Stackars Karro som fick sitta mellan mig å Alexandra under föreläsningen ~ Den ena fnissade mer än den andra. 
Fattar inte att du står ut med oss ;P 

Tog en Waynare med Alexandra efteråt och fick prata av mig lite (tror vi behövde det båda två, haha^^)



Känner mig ruggigt omotiverad att sätta fart på pluggandet jusst nu. Det gick iofs ganska hyfsat på förmiddan när jag satt själv i skolan....men......Längtar tills denna förbannade kurs är över !!!!!!!!!
~ Då vill jag ha fest !!! Nån som är med då ?? Min superplan vore iaf att hitta på nått då den 17:e eftersom många sticker på Skiweek den 18:e (kommer nog bli lite öde på Tentafesten lixom) 

//Ea

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi får ta en fest hos mig då :D

2009-01-07 @ 19:39:58
URL: http://bl0ndie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vi får la ta en fest hos mig då :D

2009-01-07 @ 19:41:45
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0