Säger förlåt

NU kommer den äntligen !!
Har snackat om det ett tag, å nu skriver jag äntligen mitt förlåtelse inlägg (0__o)

Fick höra även idag att: "Vi vill inte se nån mera Bitchig Linnea"
Vet inte riktigt vad det har varit med mig den senaste tiden, men tydligen enligt en del människor är jag visst en aning bitchig å sur....... Kan till viss del stämma...har inte kännt mig sådär super på topp....

MEN ska försöka ändra på den saken. För att jag över huvud taget ska lyckas bli 100 % på topp måste jag vara 100% frisk. 
Det går visst nån jäkla epidemi av sjukdom, både Mamma, brorsan, Gök å Natta (och jag själv) har visst gått å blivit drabbade.
Fast jag vet egentligen inte riktigt hur jag mår  =/ Känner mig mest slut fast jag sover typ 10 timmar per natt, vilket är (utan att överdriva) dubbelt så mycket mot vad jag annars brukar sova.

Vill verkligen va med på "Fulka förfesten" nu på torsdag  -  men har fortfarande inte hittat nå täckbyxor...Överväger att ta med extra jeans å rejält me kalasbyxor - annars om jag tillfrisknar men fortfarande inte 100 % så kan jag gott nöja mig med att bara grilla korv å kolla på ett litet tag  XD Ja, hur torsdagen blir är fortfarande ett stort mysterium (0__o)

Hoppas det vänder imorrn (n__n)!!




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0