Onsdags tankar

Annorlunda å mycket intressankt dag idag må jag säga  ~  kan berätta detaljerna kring den nån dag  ~he he he he he he~
*
*
*
Annars har dagen gått ut på att sitta å plugga minimalt medans jag väntade på att Karro & Alexandra skulle skriva färdigt deras Macro tenta (Hoppas det gick bra ^^) Natta kom efter ett tag å lyssna på låtarna i min iPod å försökte komma på lite frågor tills på fredag. ~WIiiiiiiho, hon ska intervjua mig i student-radio om min "fetish" ~ Japan <33333 


Lite blandade tankar från idag:

* Gör som de gör i Amerikansk action  =P

* Har kommit på att Pucko är otroligt överskattat. Tro det eller ej, men jag hade inte druckit nån sån förrens idag, å är djupt besviken. Trodde att det skulle va supergott, men det var näst intill äckligt (0___o) Blää på flaska helt enkelt!!!!

* Kom på en liten tanke när jag satt där med Natta & Alexandra också:  "Va bögig jag är egentligen" Gillar ju både killar å rosa ;P (HAHAHA)

"Fyyyy mitt kranvattens-snabbkaffe är jätte äckligt å för starkt"  ~  Waynes imorrn *blink blink*


Kommentarer
Postat av: segoflic

1. pucko är godast efter gammal hederlig oboy!

2. är man bög för att man gillar killar och rosa?

-bara killar kan vara bögar.

-att man gillar killar och rosa är fullkomligt normalt för att vara FLICKA!



Linnea, nu fåru skärpa dig. Rosa är ascoolt. Killar däremot är konstiga, men annars vore du lesbisk snarare än bög :P

2009-01-14 @ 21:27:06
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0