Onödigt

Låg kvar i sängen till typ 11, hade ju ingen egentlig anledning att tvinga up mig själv när det varken var skola eller jobb ^^

Men bestämde mig för att vara lite duktig å åka in till skolan med 12-bussen iaf - måste se till att registreringen för kurserna funkade.
Tänkte att det var bäst att kolla en sista gång innan jag gick till hon som har hand om det hela...SMART att kolla om det funkar när man äri skolan, för nu funkade det ju !!!!!
Mer eller mindre onödig resa in till stan alltså, men fick träffa både Tharany å Karro en snabbis iaf (^__^)

Å det visade sig att jag inte har nån lektion förrens på TORSDAG (n____n) så ska ta vara på dagarna, kanske börja lite smått med distanskursen etc.

Nån som vill ta en fika kanske ??
Är skyldig Alexandra en vet jag iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0