Ny dag - Nytt År

Gårdagen var super ^^ Fick träffa Kim igen vilket var lika trevligt som vanligt ^^
Men fick i mig ALLTFÖR mycket (skyller på Krykkan, för hade det inte varit för hans dumma drink som var ALLDELES för stark för mig så hade kvällen slutat mycket bättre. Behövde ju iofs inte ha drukit det, men som sagt.............DUMT var det å tänker INTE (ALDRIG) göra om det igen !!!!!!!!!!)

Skäms å har ganska mycket ångest, ville inte att en viss person skulle se mig sådär......
Hoppas jag inte förstörde kvällen för dig Gök
Å varför kan jag aldrig säga hej då på ett bra sätt >___<

Vaknade idag å mådde apa - fast mår mycket bättre nu - förutom ångesten.........................(mamma gör ju inte saken bättre heller)
Men men, allt som allt var det en supertrevlig kväll/natt igår. Nu längtar jag till 30 års festen,UppCon (om jag ens går) å till Kvalborg ^^

//Ea

Kommentarer
Postat av: Frank

2009-01-02 @ 23:16:33
Postat av: Frank

Gumzi lumz!.. Såna här kvällar händer ibland! Dom lär man sig av, hur mycket man klarar av och dricka och hittar sin gräns.. Må säga att jag har vart me om de många gånger :P



Mycket bra att du hade det super bra där på kvällen. Va kul o fira in nyåret me er!! :D

2009-01-02 @ 23:19:11
URL: http://helfr.du.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0