Nervös (0_____o)

Är verkligen hyper speedad eftar allt kaffe som druckits idag, å samtidigt asnervös (0__o)!!
Skickade in min ansökan till SSAB idag

HOPPAS (!) HOPPAS (!) HOPPAS (!) JAG FÅR JOBBA DÄR I ÅR OCKSÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(vill VERKLIGEN INTE slava på MAX under sommaren OCKSÅ - Det räcker MER ÄN VÄL att jobba där under resten av året :P)


Det som gjorde mig lite nervös var att det kom upp ett sånt där pop-up fönster som tröka å hade sig när jag tryckte på skicka :S  Men det kom upp en ruta som tackade för min ansöka också, så jag hoppas verkligen att allt funkade som det skulle!!

Idag har dagen annars gått ut på att först sitta i skolan, hittade på Karro där, drog till Tenoren å köpte lite overall-märken - Drog till Kupolen, hittade lite "väsk material" - tog en Waynare med Alexandra å till sist drog vi alla tre hemtill henne för att rota igenom hennes kartong med kläder. (Väldigt nöjd med det svarta linnet jag fynda ^^)
Efter ännu en kaffe rullade jag så sakta hemåt ^^

Imorrn blir det lite sovmorron tror jag (n____n) zzZZ (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0