Lördags tankar

Pluggandet går sådär, tror jag kanske fattar ett å annat en aning bättre ~ som jag sa till Natta, "Bara att lägga i en högre växel å plugga ännu mer tills det svåra sitter, gör om tills man kan det"

Tycker så synd om Alexandra idag. När jag vaknade tänkte jag på att det var ju lördag idag, dagen hon sett fram emot hela veckan.
Men .... jag hoppas du får ett annat tillfälle !!

Själv sitter jag hemma å sröplar ingefärste (som är starkt som bara *** men hoppas det kan bränna bort ett å annat i halsen)
Känner mig som jag ser ut antar jag.
Tycker synd om Alex på MAX idag också. 3 som sjukanmält sig å han får inte tag på extra personal. Han ringde å väckte mig kl.10 bara för att höra ännu ett "Nej jag kan inte - jag är sjuk"

Önskar man kunde vara på flera platser samtidigt !!! + Frisk
Men nu kan man inte det.... Längtar grymt mycket till varmare, soligare dagar.

Fast !! Igår värmde solen riktigt skönt ^^  ~ Skulle man kanske ta en tur till Ornässtugan med några mackor å trevligt sällskap nån dag när man är frisk kanske *Blink blink*  (om ändå..... suck)


Hittade videon till en av mina favoritlåtar med Acid Black Cherry, som jag tidigare bara hört live.
Haha hans videor är alltid lika.....annorlunda :P å JAA!! DET ÄR EN "HAN"



                                                                                                          












Kommentarer
Postat av: Nath

jag är så på ornässtugan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi går dit när allt har lugnat ner sig lite.........kräm

2009-01-11 @ 13:37:07
URL: http://nmoll7.blogg.se/
Postat av: Kim

Den där musiken.. ekade konstant i din hytt sålänge oijva(stava?) inte syndes till ^^

2009-01-14 @ 14:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0