Lättnadskänsla

Whoohoo, har nyss haft min andra föreläsning på Publicering på Internet ^^
Gillar VERKLIGEN att man kan backa, pausa etc på de inspelade lektionerna ;D Man borde ha så jämt på varje lektion ^___^ Tänk bara att kunna pausa Jonatan å gå därifrån, ta en fika eller nått å sen gå tillbaka till lektionen :P

Vart så glad när jag kollade mailen också, hade fått en bekräftelse från SSAB att min ansökan hade kommit in å att den skulle behandlas.
Förra året hade jag fått svar å skulle in på drogtest redan i mars, HOPPAS (!) HOPPAS (!) HOPPAS (!) att det är samma i år också (n________n) !!

Nä, nu tycker jag att jag har varit tillräkligt duktig för idag (hehe gu va jag har blivit lat på senare tid :P)
Ska sätta mig i skolan å vänta på att Karro å Alexandras kurs är klar  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0