Döööööööööö Tenta Dööööööööööö

Wiiie !!!!!!!!!!! Natta intervjuade mig på Studentradion i Falun idag ^^

"Linnea är en vanlig tjej med mellanbrunt hår och hon fikar väldigt mycket. Hon drömmer om att än dag köpa en hund."

Övergången från fågelkvitter å råmande kossor, till Miiyavis Jibun Kakumei var klockren ^___^   Hade jätteroligt!!
Började fundera lite:
Fasiken va kul det skulle vara att kunna sända radio ^^
Hehe att kunna ha en programmpunkt då man bara snackar om japanska band å sen spelar japansk musik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33

For tillbaka till Borlänge. Försökte mig på lite tenta plugg tillsammans med Alexandra, ska jag va ärlig så gick det väll sådär....å det blev ett väldigt prat om att jag är fuktskadad/luktskadad ;P å att jag snart börjar mögla (hahaha)

Har försökt plugga lite efter att jag kom hem också...........säger bara det:
DÖ TENTA JÄVEL (!) DÖÖÖÖÖÖÖÖ !!!!!!!!!!!!

Känns som att det inte fastnar så mycket mer i hjärnan längre....få se hur det går imorrn. Det får gå som det går helt enkelt !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Karro

haha, sitter efter tentan och väntar på dig i datasalen:P Gick inge bra (som väntat) men verkar som att du skrev sida upp och sida ner:) Ses snart hoppas jag^^

2009-01-17 @ 10:42:01
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0