Bra dag ~ men kanske ingen bra plugg-dag

Värdens bästa Anna kom å hälsa på idag ^^

Hade försovit mig, så jag missade lektionen (som jag iofs bara skulle ha gått första halvan på)
Fast nu vart jag precis i tid för att möta henne på stationen istället ^^

(Dom på Chalmers har det allt bra soft ibland ändå !!!!!! Tänkt den som ändå kunde ha lite lov, haha :P)

Hade heldag med henne iaf , sprang runt lite överallt, först till Tenoren å skolan (visa runt lite
Sen till Kupolen där vi efter relativt intensiv shopping i det som fanns kvar av rea-fynden lyckades hittade några roliga saker,i mitt fall 2 fina fest-toppar ^^

Sedan vart den en lååååååååång fika på Waynes då vi fick sällskap av Alexandra. Haha Alexandra lyckades få i sig en hink med Kaffe ^^;

Mycket bra dag allt som allt ^^ Mycket skratt, mycket mys, Mycket trevlig (^___^) ~ Ska börja planera för en ny gbg resasnart kanske ^^

DE sista timmarna som är kvar på detta dygn ska nu ägnas åt plugg >__<

GUD VA JAG SER FRAM EMOT LÖRDAG Å ATT FÅ DETTA FÖRBASKADE PROV ÖVERSTÖKAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0