En typisk lördag

Så har man jobbat ännu en dag på MAX då...(känns som flera)
Fattar inte varför de alltid sätter mig som back i driven >__< JAG ÄR JU INGE BRA PÅ ATT BACKA, SPECIELLT INTE NÄR DET BLIR STRESSIGT Å JAG HAR "HUVET" PÅ !!!!!
Lyckades spilla skollhett kaffe på handen [ AJ säger man då (0__o)!! ] å sedan ett å annat skärsår på händerna - Aaaah den riktiga MAX kännslan har innfunnit sig >__<
Som grädde på moset ringer dom klockan halv 12 nu på natten å frågar om jag vill jobba dagen därpå (0__o)!  [ NEJ !! ]

Fast imorrn ska jag bara ta det lugnt. städa rummet (så jag inte får astma-anfall, eller mamma får ett slag-anfall :P
Måste öppna min nya Managmenet Accounting 2 bok  å sätta igång att plöja kapitel (Bläääää)

Längtar tills på måndag !! Mys mys mys ^^ 
Kanske snacket nått ut till alla redan,men  - Ja, för hoppningsvis blir det Johannes (Raddox) det blir mys mys mys med på måndag (n____n)!! om han inte blivit alltför sjuk ...... känner mig en aning skyldig om det är jag som smittat honom >____<;; men att åka pulka i en vindjacka är inte värdens smartaste att göra om man vill hålla sig frisk XP 
Håller tummarna att han håller sig frisk iaf (^^)

Nää, tror det var allt - nu blir det sängen för mig
Gnatt Gnatt på er


 


Kommentarer
Postat av: Frank

Haha!! verkar som om chips e det ända man kan köpa där som är bra :P både du och gök gillar någon sort av chips där.. ;)

2009-02-02 @ 20:41:50
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0