Seg jobb-lördag

Igår var faktiskt väldigt trevlig. Sov mig mer ellermindre igenom Jonatans lektion.
Träffade Frankie å satt i GT-labbet ett tag, kollade på bilderna hon redigerade å blåste lite såpbubblor ^^
Mötte upp medGök å Karro på stan. drog till Systemet, sen till Willys där vi köpte lite taco tillbehör ^^

Känns som att jag åt överdrivet mycket Tacos, vart kanon mätt å ville bara rullas iväg som en Katamari någonstannas ^^;

Sedan blev det lite Reaggy förfest hemma hos Gök, vi skulle nämligen till S2 å kolla in Rootvälta.

Allt som allt var det faktiskt en mycket bra kväll - kan inte säga att jag blev frällst å kommer hädanefter bara lyssna på Reaggy ;P, men det var ett mysigt gung när de spela å  det var faktiskt helt ok ^^ (bortsätt från den där cp-fjortisen som spillde ner hela min rygg me sin drink - så det kändes som att man fått snö innanför kläderna - å sen var hon överallt å knuffades...)


Idag var det jobb - jobbigt, men det gick an :P
Fick backadriven den sista timmen,gick faktiskt förvånansvärt bra  - MEN hatar fortfarande att backa, hatar stressen som känns ÄNNU värre då än den gör när man står i vanliga kassan. 

Imorrn är det påt igen - 8 timmar - hoppas det går snabbt så man får komma hem å duscha bort denna äkliga hamburge-doft >___<

Ska börja lite smått på Delmoment 3 ikväll också - haha det funkar forfarande inte med inlämningen till Delmoment 2 - så jag hoppas Gök kan ge lite så-här-gör-du-tips ^^ 


Kommentarer
Postat av: Frank

näe det behöver du inte. För nu vet jag! :D

2009-02-22 @ 23:26:35
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0