Ljusvandring + bra kår

Gick runt på Ljusvandringen tillsammans med Karro, Frankie, Magnus å Gök.
Riktigt mysigt må jag säga, men OJ (!) va felklädd jag var !! Vårskor, vårjacka å jeans med hål (UTAN LÅNGKALSONGER 0__o)

Förfestade med massa godis å Elvis hemma hos Frankie, sen fortsatte vi vidare till Nils.
Alexandra å Rickard 2x kom så småningom. Var riktigt länge sen man såg Alexandra, haha fast nu till kårkvällen har jag blivit "utsläppt" från Mångatan :P (höhö)  - Har faktiskt inte BARA varit där, det blir ju faktiskt lätt att man går om varandra när man har olika scheman måste jag faktiskt säga.
Å till sist hittade även min nyfriserade mys (<33) till rätt lägenhet ^^

Denna kårkväll måste jag faktiskt säga var en av de roligaste på länge. Det var ganska lite folk ute, men det gjorde absolut ingenting, för de som var där gjorde att det var hur kul som hellst. MYCKET dans å glada miner.
Ramlade iofs i trappan ner till pubben (ja, jag vet, jag är klantig - måste bero på att jag inte flyttat hemmifrån än hehe :P)




Hade egentligen velat ut idag (fredag) med, Gök å Frankie drar till S2 för att se på Noice. Gillar inte dom speciellt mycket (sorry Gök :P) men det hade bara varit kul att inte sitta hemma (har blivit så fruktansvärt rastlös den senaste tiden)  
Men men, kanske är bäst ändå att vara hemma å vila foten -  tror den blev lite stukad efter mitt snesteg i trappan (idag har knylan på vänster fot nämligen svällt upp å är nästan lika stor som en kiwi >___<) + att jag får lite plugg gjort också...

Har nyss installera  Photoshop CS4 så jag tror jag ska leka med det ett tag å sen läsa ännu ett kapitel till Management Accounting II >___< (CP kurs)

LÄNGTAR tills imorrn - tjejkväll + melodifestivalen tillsammans med världens bästa tjejer ^^ (synd att du inte kunde va med Frankie, men hoppas du får kul iaf ^^)
Men tills dess är det plugga som gäller


Kommentarer
Postat av: Gök

har du glömt bort att magnus var med på ljusvandringen? haha.. han var ju med mer än mig :P jag sprang ju bara runt med kameran o jonatan =)

2009-02-28 @ 03:21:08
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0