Uppdate + Sthlm ~ dag 1

Var hem till Sandra på tisdagen. Gud, det var verkligen länge sen, säkert 2 år sen man såg henne å hundarna ^^ men på nå sätt kändes det som att inte så mycket hade förändrats. Zelda hade inte vuxit sen sist man såg henne.
Av nån anledning tror jag nästan att det är jag å Karro som förändrats mest....... ;P

Sov över hos min underbara klätterapa från torsdag till fredag ^^ (Spara semlor till mig !! :P)
Fick sen rusa till tåget dagen efter: LITA INTE TIDTABELLEN PÅ NÄTET (0___o) eller bättre: LÄS DEN RÄTT !!!!!!!

Kom med på tåget iaf å träffade Edo på Centralstationen (ingen skymt av Peppe eller nån annan av väktarna tyvärr)
Vi sprang runt lite överallt. Hann både med Gamla stan, Söder, Gallerian, å lite åt Norr också. Var in till japanska bokhandeln <3333

Båda var ganska rejält trötta i benen när klockan började närma sig 18, så vi bestämmde oss för att dra tillbaka till Hotellet. 
Edo hade The Grudge på sin dator, så den kollade vi på (läskig !!!! fast måste säg att Japanska versionen är läskigare)  

Måste bara nämna att Hotell Micro verkligen är JÄTTEBRA ^^
Fräsha rum med vita lakan, toaletter å det finns både en stor platt-TV (i nått som ser ut som ett allrum - kort kommer senare) å tillgång till internet ^^



Idag fortsätter shoppingen. Ska kolla in Åhléns, NK, Gallerian (igen) å lite annat smått å gott.
(Edo den token vaknade typ 7 för att kolla in Globen, själv tog jag sovmorron till 9 ... mycket till guide jag är va !?.... :P)

På kvällen drar vi vidare till Tyrol å ser på LM.C ~ Ser  jag verkligen fram emot - lovar att det inte kommer bli samma hysteri av fan-girl kännslor som på Miyavi å Kaggra, men kul kommer det bli (!)

Hmm tror det var allt för stunden ~ få se om jag hinner/orkar uppdatera efter att vi kommer tillbaka efter konserten,  annars blir det när man är tillbaka i Borlänge igen (n__n)


Kommentarer
Postat av: nath

aaaaah kul!

2009-02-07 @ 17:10:52
URL: http://nmoll7.blogg.se/
Postat av: Karro

:( Ingen Peppe, haha

2009-02-08 @ 19:45:25
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0