Tacos? + Rootvälta!

Sitter i skolan på väntar på att Frankie ska bli klar med sitt - sen bär det av till Systemet å sen...jadu, det har jag ärligt talat ingen aning om :P

Förhoppningsvis blir det taco-kväll (det var ett fasligt tjat om den där tacosen ^^ haha ) ~ å sen till kvällen/natten spelar Rootvälta på S2.
Ska jag va ärlig känner jag mig inte sådär superpepp på det, men men, man har ju lovat å det ska iaf bli kul att gå ut med allihop ^^

Nått som jag därimot INTE ser fram emot är helgen (>___<) 8*2 timmar - hoppas det kan bli avklarat snabbt och smärtfritt (höhö) :P

Hmm ja, jag vet inte riktigt vad man ska kunna uppdatrera med just nu. Känns som att det är lugnet före stormen som sprider sig så att säga ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0